12:00h
Zoom

Tot i el recent repunt de l’e-learning, no totes les experiències d’aprenentatge en línia responen a tecnologies accessibles i compatibles, ni tampoc a metodologies adequades al seu propòsit.

La pandèmia del coronavirus ha accelerat canvis en la forma de treballar, de formar-se i d'organitzar-se. Després de més de dues dècades experimentant l’aplicabilitat de solucions d’aprenentatge en línia, repunta l'interès d’empreses, universitats i institucions per aquesta matèria que, potser ara sí, s’està desplegant per quedar-se.

Les comunitats virtuals d’aprenentatge són espais digitals en els que els usuaris comparteixen idees i materials, en processos de construcció de coneixement col·lectiu, interactiu, i organitzat.

Aquest brunch d’innovació ens va convidar a revisar quines tendències i innovacions s’apunten en l’àmbit de l’e-learning, quines tecnologies estan imposant-se, i quins reptes metodològics, organitzatius i socioeconòmics segueix essent important considerar i resoldre, amb l’objectiu de millorar les experiències formatives proposades per entitats i empreses.

 

 

PONENTS

Joaquín Gairín Sallán

Moderador de la sessió.

Director del CRiEDO

Armand Sánchez Bonastre

Vicerector de Recerca i de Transferència de la UAB

Jesus Martinez Marin

Cap Àrea Innovació i Gestió del Coneixement en Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada & Promotor del Programa Compartim

David Rodríguez Gómez

Professor agregat de la UAB 

Montserrat Garcia Ortiz

Directora General de Glifing

Josep Lluís Segú 

Partner d'InnovaMat Education

Joan Sansaloni

Gerent de Desenvolupament del Programa d’Innovació d’ACCIÓ

Vídeo de la sessió