Moderador de la sessió.
Director del CRiEDO
Tot i el recent repunt de l’e-learning, no totes les experiències d’aprenentatge en línia responen a tecnologies accessibles i compatibles, ni tampoc a metodologies adequades al seu propòsit.
La pandèmia del coronavirus ha accelerat canvis en la forma de treballar, de formar-se i d'organitzar-se. Després de més de dues dècades experimentant l’aplicabilitat de solucions d’aprenentatge en línia, repunta l'interès d’empreses, universitats i institucions per aquesta matèria que, potser ara sí, s’està desplegant per quedar-se.
Les comunitats virtuals d’aprenentatge són espais digitals en els que els usuaris comparteixen idees i materials, en processos de construcció de coneixement col·lectiu, interactiu, i organitzat.
Aquest brunch d’innovació ens va convidar a revisar quines tendències i innovacions s’apunten en l’àmbit de l’e-learning, quines tecnologies estan imposant-se, i quins reptes metodològics, organitzatius i socioeconòmics segueix essent important considerar i resoldre, amb l’objectiu de millorar les experiències formatives proposades per entitats i empreses.
Moderador de la sessió.
Director del CRiEDO
Vicerector de Recerca i de Transferència de la UAB
Cap Àrea Innovació i Gestió del Coneixement en Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada & Promotor del Programa Compartim
Professor agregat de la UAB
Directora General de Glifing
Partner d'InnovaMat Education
Gerent de Desenvolupament del Programa d’Innovació d’ACCIÓ